
Згідно нижче приведеному, MITSUBISHI MOTORS Europe B.V. (далі по тексту “MME”) гарантує, що будь-яка «ОСНОВНА ЧАСТИНА» нового автомобіля випущена ММЕ або для ММЕ (далі по тексту “новий автомобіль ММЕ”) не буде мати дефектів у матеріалі або збиранні за умов дотримання вимог з експлуатації та періодичного технічного обслуговування, описаних в супровідній документації до автомобіля.
Будь-яка з «ОСНОВНИХ ЧАСТИН», дефект якої доведений у гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером MITSUBISHI MOTORS Europe B.V.
Тільки дефектна частина (частини), що відповідає мінімальній складовій одиниці буде відремонтована або замінена.
ОСНОВНІ ЧАСТИНИ – це всі частини Нового Автомобіля за винятком СПЕЦИФІЧНИХ КОПМОНЕНТІВ, ЗАПАСНИХ ЧАСТИН, які замінюються при періодичному обслуговуванні ТА ОЛИВ, а також інших позицій вказаних нижче.
Гарантійний період на новий автомобіль:*
Ваш новий автомобіль MME має 5 років або 100 000 км. пробігу гарантії, в залежності від того, що наступить раніше з моменту початку гарантії вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші 2 роки обмеження щодо пробігу не застосовується.
*- гарантія на нові автомобілі на 4-му та 5-му роках діє тільки в Україні.
На СПЕЦИФІЧНІ КОМПОНЕНТИ, вказані нижче, поширюється гарантія на 1 рік без обмеження по пробігу від дати початку гарантії вказаної в Меморандумі про реєстрацію:
- радіо, магнітоли, мультимедійні системи;
- камери заднього виду;
- мікрофони;
- USB роз`єми.
На СПЕЦИФІЧНІ КОМПОНЕНТИ, вказані нижче, поширюється гарантія на 3 роки або 100000 км. пробігу в залежності від того, що наступить раніше від моменту початку гарантії вказаного в Меморандумі про реєстрацію:
• акумуляторна батарея 12В;
• паливні форсунки та насоси дизельних двигунів;
• датчики кисню та температури; сажові фільтри (DPF) та каталізатори;
• LED лампи;
• елементи системи селективної каталітичної нейтралізації SCR (бак, форсунка, насос та ін.).
Що не покривається гарантією
Нижче наведені позиції не підпадають під гарантію MME:
• всі типи фільтрів;
• ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ та ременя балансирного вала);
• свічки запалювання;
• диск зчеплення і деталі пошкоджені в разі його виходу з ладу;
• корзина зчеплення;
• гальмівні колодки, диски і барабани;
Інші випадки і пошкодження, що не підпадають під дію гарантії.
Дана гарантія не покриває:
• Знос і стирання/протирання/витирання будь-яких частин; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумових виробів, обивки і інших м’яких та декоративних покриттів, а також знос будь-яких частин, які вимагають необхідності регулювання.
• Шуми або вібрацію, погіршення регулювань, що не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які виникають тільки за певних умов або не в звичайних режимах експлуатації, незначне запотівання в місцях ущільнення.
• Пошкодження, викликані зовнішнім впливом, наприклад, таким як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо та інше.
• Проведення регулювальних, змащувальних або перевірочних робіт.
• Пошкодження, отримані внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
• Пошкодження, які виникли внаслідок руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв’язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
• Пошкодження, отримані внаслідок пробуксовування коліс.
• Пошкодження, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
• Пошкодження, що виникли в результаті експлуатації автомобіля з наявністю ознак несправності: ввімкнені контрольні лампи, відмови в роботі сис- тем і агрегатів і т. п.
• Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження – розвантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
• Пошкодження, отримані внаслідок попадання в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків, механізмів або систем автомобіля) сторонніх предметів та речовин.
• Витрати, пов’язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодженням вантажу, інші комерційні втрати.
• Поверхневу корозію на будь-якій частині автомобіля за виключенням зовнішніх панелей кузова з яких складається зовнішній вигляд автомобіля.
• Претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеною витратою палива і оливи, якщо в результаті діагностики автомобіля не виявлено будь-яких порушень в роботі його систем.
• Незначну конденсацію вологи на внутрішній поверхні зовнішніх світлових приладів.
• Процедуру з примусової регенерації (очищення) сажового фільтра DPF.
• Будь які претензії до роботи автомобіля, якщо перевірка згідно керівництва по ремонту виробника не вказує на наявність недоліку
• колісні покришки, втулки та інші технічні вироби з гуми (крім сальників і сайлентблоків);
• запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових та LED ламп);
• зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.і.);
• всі робочі рідини, мастила і оливи.
Нижче наведені умови, за яких Власник втрачає право на гарантію:
• Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (за пробігом, або за часовим проміжком), або проведення періодичних обслуговувань чи ремонту в неповному обсязі.
• Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, в тому числі встановлення додаткового обладнання не у офіційних дилерів MITSUBISHI.
• Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ паливно-мастильних матеріалів.
• Нехтування вимогами з експлуатації, викладеними в супровідній документації на автомобіль.
• Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки та ін.
• Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля, не рекомендованих ММЕ.
• Використання не оригінальних запасних частин.
• Використання запчастин придбаних не у офіційних дилерів MITSUBISHI.
• Навмисне змінення в Сервісній книжці даних автомобіля та даних про обслуговування автомобіля.
• Навмисне змінення показань одометра.
Гарантія від наскрізної корозії
Згідно з нижче приведеним, MME гарантує, що в період 12 років з дати продажу автомобіля всі частини його кузова вироблені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування не будуть мати наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва. У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер MITSUBISHI відремонтує або замінить таку частину безкоштовно.
Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (згідно графіку, Розділ 1, стор. 1-12 - 1-15 сервісної книжки) огляду у офіційних дилерів MITSUBISHI. Дані про проведений огляд повинні бути занесені до відповідного розділу в супровідній документації на автомобіль.
Примітка:
гарантія від не наскрізної іржі / корозії частин кузова автомобіля з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км. пробігу з дати продажу автомобіля, в залежності від того, що наступить раніше з моменту початку гарантії вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші два роки обмеження щодо пробігу не застосовується.
Гарантія від наскрізної корозії не покриває наступні випадки:
• Корозія внаслідок ДТП, неохайного користування або проведення модифікації кузова.
• Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад, таким як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо та ін.
• Корозія, що з’явилася внаслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів лакофарбового покриття чи відновлювальних робіт по кузову.
Обов’язки Власника
Кузов автомобіля та його днище повинні інспектуватися Дилером кожні 12 місяців з дати початку гарантії на автомобіль і при необхідності (наприклад після ДТП), необхідно виконувати додаткову антикорозійну обробку за рахунок Власника.
Дані про проведений огляд повинні бути занесені до відповідного розділу в даній книжці.
Будь-які виявлені пошкодження лакофарбового покриття кузова повинні бути усунуті/відремонтовані якомога швидше, але не пізніше наступного огляду кузова (згідно графіку, Розділ 1, стор. 1-12 - 1-15 сервісної книжки). Ремонт повинен виконуватись тільки у офіційних дилерів MITSUBISHI та за рахунок Власника.
Сервісні/відзивні кампанії
Трапляються випадки, коли виробник вимушений відкликати автомобілі для проведення робіт з виправлення виявленого дефекту з метою уникнення аварійних випадків або зменшення ризиків з гарантії. В такому випадку, Ви будете запрошені дилером MITSUBISHI, який продав Вам автомобіль, для проведення безкоштовного усунення дефекту. Від Вас вимагається надати автомобіль дилеру MITSUBISHI, який Вас викликав, у найкоротший час і за свій рахунок.
Інформація про виконані кампаніі заноситься у розділ Сервіс на сторінці 1-17 сервісної книжки
Гарантія на запасні частини та аксесуари
Оригінальні запасні частини і аксесуари MITSUBISHI розробляються і виготовляються компанією MITSUBISHI або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях MITSUBISHI. Застосування тільки таких запасних частин є суворо обов’язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.
На всі «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», що підпадають під термін «ОСНОВНІ ЧАСТИНИ» та «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» діє гарантія
протягом 24 місяців без обмеження пробігу* з моменту продажу такої частини.
Для того, щоб гарантія на запасні частини і аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек та наряд замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують купівлю і установку такої запасної частини у офіційного дилера MМЕ. Додатковою умовою підтримання гарантії на запасні частини і аксесуари є обов`язкове проведення технічного обслуговування та ремонтів згідно рекомендацій ММЕ.
Гарантія на «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» покриває як дефекти виробництва самої частини, так і можливі пошкодження інших пов’язаних частин, які виникли в результаті установки такої бракованої частини.
*- для запасних частин, що підпадають під термін «ОСНОВНІ ЧАСТИНИ
Зона покриття:***
Австрія, Андорра, Бельгія, Болгарія, Боснія-Герцеговина, Угорщина, Німеччина, Гібралтар, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Монако, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Об’єднане Королівство Великобританії і Північної Ірландії, Туреччина, Україна**, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Швеція, Швейцарія, Естонія.
**- гарантія на нові автомобілі, що були продані в цих країнах дійсна тільки в межах їх кордонів, проте при тимчасовому транзитному (перебуванні) автомобіля на території інших країн з вищенаведеного переліку власник може розраховувати на проведення ремонтів по гарантії.
***- перелік країн може змінюватися.
Гарантійні ремонти при поїздках за кордон
При поїздці на Вашому автомобілі в будь-яку з країн, вказаних в розділі Зона Покриття, у випадку необхідності Вам буде запропонований гарантійний ремонт у будь-якого з дилерів MITSUBISHI.
Для отримання гарантійного обслуговування переконайтесь, що Ваша Сервісна книжка перебуває з Вами, так як дилер MITSUBISHI вимагатиме її надання для підтвердження реєстраційних даних в розділі гарантійні зобов’язання і про проходження періодичного обслуговування. Якщо у Вас не виявиться при собі такої інформації, то Вам доведеться оплатити вартість такого ремонту. Вартість такого ремонту не відшкодовується.
Важливо відмітити, що необхідних для ремонту Вашого автомобіля запасних частин може не виявитись в тій країні, куди Ви прямуєте тому що не весь модельний ряд може бути представлений місцевим дистриб’ютором.
Інформацію щодо офіційних дилерів MITSUBISHI в конкретній країні знаходження Ви можете отримати на офіційному сайті Mitsubishi Motors Corporation - https://www.mitsubishi-motors.com/en/global_network/index.html
Термін придатності (строк служби) автомобіля та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери
Термін придатності (строк служби) автомобіля (складових частин, що мають ідентифікаційні номери) дорівнює строку гарантії, який встановлюється продавцем під час продажу автомобіля.
Після закінчення строку служби автомобіля (складових частин, що мають ідентифікаційні номери), необхідно дотримуватися наступних рекомендацій:
• вчасно виконувати в офіційній дилерській мережі встановлені виробником роботи згідно з графіком техобслуговування, а також планові огляди кузова;
• дотримуватися вимог Інструкції з експлуатації автомобіля;
• встановлювати на автомобіль лише оригінальні запчастини та/або аксесуари, що придбані у офіційних дилерів МITSUBISHI, використовувати лише затверджені до використання виробником типи рідин та палива.
Недотримання зазначених рекомендацій може зашкодити безпеці водія/пасажира та/або автомобілю.
Додаткова інформація
Якщо у Вас виникне питання чи проблема, стосовно придбання нового автомобіля, або наданого сервісу, Вам пропонується зателефонувати до відділу по роботі з клієнтами офіційного імпортера Mitsubishi Motors в Україні за телефоном 0-800-50-03-50, де один з наших операторів-консультантів надасть Вам необхідну допомогу.
Також просимо взяти до уваги, що протягом місяця з моменту сервісного обслуговування Вашого автомобіля дилером MITSUBISHI Вам може зателефонувати представник імпортера для визначення рівня Вашого задоволення якістю обслуговування.





